Henk ziet parkeerplekken verdwijnen en is het zat: ‘Steeds meer auto’s, steeds minder plekken’
Hij is het helemaal zat. Henk Hendriks ziet in zijn buurt steeds meer parkeerplekken verdwijnen, terwijl het aantal auto’s alleen maar toeneemt. „De gemeente doet maar wat.”
Lees verder