Een nieuw Vitaliteitsbedrijf vanuit de gemeente moet vooral meer opleveren voor inwoners

De Alphense gemeenteraadscommissie ‘Sociaal & Maatschappelijk domein’ heeft donderdag 18 juni 2026 gesproken over de voorgenomen oprichting van een nieuw Vitaliteitsbedrijf Alphen aan den Rijn. In deze organisatie worden de activiteiten van De Thermen2 en Alphen Vitaal samengebracht. Het doel is om sport, bewegen, preventie en zwemveiligheid beter met elkaar te verbinden en zo meer maatschappelijke impact te realiseren. Lees verder op Alphens.nl

Lees verder